مطالب مرتبط:
ابلاغ3 مصوبه برای توسعه اقتصادی خراسان جنوبی
تامین کالاهای مورد نیاز شرکت های بزرگ اقتصادی از داخل استان کرمان مصوبه شورای تامین است
فیلم/ خبرنگاران خراسان شمالی: رای می دهیم برای توسعه ایران
تأیید صلاحیت 771 نامزد جدید انتخابات مجلس ابلاغ شد
ابلاغ یک قانون جدید توسط قالیباف به رییس جمهور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 12:052024-02-05اقتصادي

ابلاغ سه مصوبه برای توسعه اقتصادی خراسان جنوبی 


نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از ابلاغ سه مصوبه از سوی دولت در راستای توسعه اقتصادی استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از ابلاغ سه مصوبه از سوی دولت در راستای توسعه اقتصادی استان خبر داد.

مرتضی ذاکریان، امروز دوشنبه 15 بهمن در نهمین شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی که در مرز ماهیرود برگزار شد، اظهارکرد: با وجود اینکه نسبت به دو مرز دوغارون و میلک، مرز ماهیرود سابقه کمتری دارد و به عبارتی گمرکی جوان است اما آمار صادرات و ترانزیت استان حاکی اخبار خوش و روند افزایشی است.

وی با تاکید بر اینکه باید بهره گیری از روش های نوین و به روز به موفقیت های بیشتری دست یابیم، ادامه داد: با سیاست های دولت سیزدهم و تلاش های همکاران گمرک و بازارچه شاهد پویایی در گمرک ماهیرود هستیم.

وی بر پیگیری ها برای راه اندازی صرافی در مرز ماهیرود تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به تعاملات و داد و ستدها در گمرک ماهیرود وجود صرافی در مرز گامی موثر در راستای رونق هرچه بیشتر مبادلات است.

وی با اشاره به تعاملات خوب رخ داده در حوزه اقتصادی استان و به خصوص دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان اظهارکرد: بسیاری از موضوعات با تعام


برچسب ها: امور اقتصادی و دارایی - خراسان جنوبی - اقتصادی - توسعه اقتصادی - امور اقتصادی - وزارت امور اقتصادی و دارایی - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ سه مصوبه برای توسعه اقتصادی خراسان جنوبی 

ابلاغ سه مصوبه برای توسعه اقتصادی خراسان جنوبی